Weg met die airco…plant een boom!

Heet was het hè? De mussen vielen van de daken. Ik weet elk jaar dat er een hete periode aankomt, maar toch overvalt het me een beetje iedere keer. Als altijd zie ik de verkoopcijfers van de airco’s omhoog schieten tijdens warme periodes en als altijd krijg ik daar een slecht humeur van. Het doet […]

Sinterklaas en de Berkenboom

Zo, na al dat Black of Green Friday geweld had ik even zin in wat anders. Eerst dacht ik aan een blog over het snoeien van de Kerstboom, maar ik ben nogal een fan van het Sinterklaasfeest, dus om dat nou op 5 december te laten verschijnen…Dat komt een week later. We gaan maar eens […]