Snoeien: Je moet er wel bij kunnen.

O, oh. Dat snoeien gaat weer niet lukken dit jaar… Elk jaar is het weer hetzelfde liedje. Elke jaar loop ik met het snoeien tegen dezelfde problemen aan. Ik erger me er al jaren rot aan. Maar ja, wat doe je er aan. Hier komen er twee. De wilde wingerd Het grootste probleem is de […]
Lekker makkelijk met de machine, of toch maar met de hand?

Zo. Januari is nu echt goed begonnen en ik ben weer terug bij de Koffievragen. Dit is de tweede. “Toevallig zag ik vandaag een lichtgewicht heggeschaar. Tot nu toe knip ik de coniferenhaag met de buren met de gewone heggeschaar. Ik word wat ouder, het wordt wat lastiger ;-). Maar de vraag die bij mij […]



